Velkommen til
Måløv Idræts Forening

Ofte stillede spørgsmål (FAQ)


(klik på det spørgsmål du vil have svar på)


Jeg har ikke betalingskort eller MobilePay, hvordan kan jeg tilmelde mig?

Er du ikke i stand til at betale med kort eller MobilePay, kan du gøre følgende:

1. Registrér dig som medlem af MIF - det gøres her
(det er gratis, og du indtaster dine data én gang for alle).
Husk at det er deltageren, ikke forælder, der skal registreres!
 
2. Tilmeld dig her, så sender vi en opkrævning pr. e-mail - betaling kan så ske via overførsel til MIF's bankkonto.
 
 
Registrering sker når betalingsdata kommer til MIF, og du vil få en kvittering (eller besked om at du er kommet på venteliste).

Får jeg besked på om holdet bliver til noget, og om jeg er optaget på holdet?

Tilmelding via hjemmesiden gennemføres kun hvis der er plads på holdet, og hvis din betaling accepteres. Når det er sket modtager du en ordrebekræftelse pr. e-mail, og derefter møder du blot op til den første lektion, med mindre du får besked om noget andet via e-mail eller telefon. 

For tilmelding med opkrævning får du en ordrebekræftelse pr. e-mail når du har foretaget din tilmelding. Når din betaling registreres hos MIF, vil du få en kvittering pr. e-mail, hvor du også får at vide om du er optaget på holdet.


Hvad nu hvis der ikke er plads på holdet?

Hvis der ikke er plads på holdet får du besked - ved tilmelding fra hjemmesiden sker det straks, ved tilmelding med opkrævning sker det via mail eller telefon. 

Du har så mulighed for at komme på venteliste, du kan vælge et andet hold, eller du kan få dine penge tilbage
(hvis du allerede har betalt).


Hvad gør jeg, hvis holdet ikke er hvad jeg havde forestillet mig?

Du kan altid betragte den første time som en prøvetime - hvis holdet ikke passer dig, kan du blive flyttet til et andet hold, eller du kan få dine penge tilbage.


Jeg er ikke så kendt i Måløv, hvor ligger haller og andre lokaler?

Se adresser og placering af haller og sale her.


Kan man risikere aflysninger?

Ja, der er risiko for aflysninger hvis kommunen skal bruge lokalerne, eller hvis der af andre grunde ikke er adgang til lokalerne. Det kan også ske at en instruktør bliver syg med så kort varsel, at der ikke er mulighed for at skaffe en afløser.
Ved enkeltstående aflysninger ydes ikke erstatning. Hvis et hold må aflyses i en længere periode forsøges holdet forlænget.

Specielt i sæson 20/21: For at forbygge spredning af COVID-19, kan der forekomme aflysnings af træningen hvis foreningen skønner dette nødvendigt. Det ydes ingen erstatning hverken helt/delvist ved aflysninger grundet COVID-19.


Indhentes børneattester på instruktørerne?

Ja, der indhentes før starten af hver sæson børneattester på alle instruktører og ledere.


Jeg kan se at foreningen har en del arrangementer, hvordan orienteres om dem?

Det er rigtigt - der arrangeres juletræsfest, gymnastikopvisning, danseaftener og meget andet. 

Alle arrangementer annonceres her på hjemmesiden, via elektroniske nyhedsbreve, ved omdeling af invitationer til træningen og/eller ved omtale på Facebook, i lokalaviser, mv. 


Kan jeg være sikker på at foreningen passer på mine personlige oplysninger?

Ja, det kan du - MIF overholder de regler som er fastsat i persondataforordningen, vi beder kun om de data som er nødvendige for foreningens drift, vi videregiver ikke oplysninger om dig uden dit samtykke, og du kan altid bede om at se hvad vi har registreret - og få det slettet hvis du ønsker.
Se MIF's privatlivspolitik her.


Jeg har nogle andre spørgsmål, hvor får jeg svar på dem?

Se kontaktinformationer for foreningen her.

Tilmelding til hold
Hvordan tilmelder jeg mig til et hold?
Opret nyt medlem

Partnere


Arrangementer
Besøg vores side
Måløv Idræts Forening | CVR 25688619 | Formand: Thomas Poul Sverrild Lorenzen | E-mail: info@maaloevif.dk