ALLE DE FEDE TING (som vi har brug for hjælp til) |
Team Frivillig vil gerne opfordre vores medlemmer til at melde sig til en eller flere af nedenstående opgaver.
I kan skrive til frivillig@maaloevif.dk, eller ringe til Bent 6171 8164 |
Arrangement |
Opgave |
Beskrivelse |
Fastelavnsfest februar |
Kagebagning |
Til uddeling til børnene |
Lave saftevand |
Servering i Cafeen |
Opsætning af tønder |
|
Fotograf |
Tage billeder ved arragementet og sende dem umiddelbart efter til team PR |
|
|
|
Forårsopvisning april |
Caféhjælp |
Smøre sandwich, klargøre café, popcornmaskine, lave kaffe, salg fra café m.m. |
Kagebagning |
Til salg i caféen |
Indkøb til cafeen |
Hjælp til indkøb |
Op- og nedtagning af stole |
|
Udsmykning til hallen |
Grene, blomster skaffes eller købes |
Opsætning af projektor og PC |
2x projektor lånt fra kommunen, sættes op på lille bord, strøm og testes. Lørdag formiddag |
Fotograf |
Tage billeder ved arragementet og sende dem umiddelbart efter til team PR |
|
Idrætsmærket
maj/juni |
Hjælper til tidstagning |
Medhjælper ved afvikling af prøverne til idrætsmærket.
Oplæres i tidtagning og opmåling. Afvikles over 5 hverdagsaftener. Hjælpe én eller flere gange. |
|
Kræmmerfestival
juli |
Bartender |
Ølsalg |
Hjælper |
Opmåling af kræmmerstande, opsætning af skilte. |
|
Måløv Løbet september |
Medlem af planlægningsgruppe |
Planlægning 1 måned før, finde hjælpere, kontakt til Kulturhus Måløv |
Vejviser på løberuten |
4 personer til at vise vej |
|
Halloween i
Måløv
oktober |
Hjælper til græskarskæring |
MIF bidrager med frivillige hjælpere til halloween arrangement. Halloween gruppen fordeler opgaver. |
Hjælper til opsætning på dagen |
MIF bidrager med frivillige hjælpere til halloween arrangement. Halloween gruppen fordeler opgaver. |
Hjælper om aftenen |
MIF bidrager med frivillige hjælpere til halloween arrangement. Halloween gruppen fordeler opgaver. |
|
Juletræsfest november/
december |
Nissemand |
Underholde og lede dansen omkring juletræet i samarbejde med musikeren. Være legeonkel når dansen omkring træet er slut. |
Cafehjælp |
Salg fra café, klargøre café, popcornmaskine, lave kaffe, gløgg |
Kagebagning |
Til salg i caféen |
Indkøb til cafeen og borde |
Hjælp til indkøb |
Op-/nedtagning af stole/borde |
|
Pynte juletræ |
|
Salg af amerikansk lotteri |
|
Fotograf |
Tage billeder ved arragementet og sende dem umiddelbart efter til team PR |
Opsætning af DVD og projektor |
Kan du sætte en projektor til en pc og sætte højtalere op, så kan du gøre mange børn glade. Udstyret skal evt. hentes i Ballerup. |
Udsmykning af hallen, lys mv. |
Hænge 10 - 20 LED lyskæder op |
|
|
|
Løbende opgaver |
opgave |
Beskrivelse |
Team PR |
Webmaster
Opgaven er pt besat |
Du skal være teknisk ansvarlig for MIF's hjemmeside - dvs. at du er hende/ham som
* ved hvordan hjemmesidens funktioner benyttes,
* hjælper med at løse eventuelle problemer,
* er med når der skal implementeres nye funktioner,
* holder øje med hvor teknologien bevæger sig hen, så nye muligheder udnyttes, og
* samarbejder med indholdsredaktøren, hvor der er behov for det.
Du skal have et godt kendskab til PC'er på brugerniveau, og du skal have lyst til at tage de udfordringer op som måtte komme.
MIF's hjemmeside er bygget på standard produktet GoMiniSite, som ikke kræver teknisk ekspertise i form af programmering, mv. - men logisk sans er aldrig at foragte.
Det forventes at du skal bruge i gennemsnit 1 - 2 timer om ugen på denne opgave, dog kan det veksle meget afhængig af hvilke og hvor mange opgaver der dukker op. |
|
Historieforfatter / Journalist |
Skriv en god artikel til pressen om MIF og foreningens aktiviteter. |
|
Opsætning af plakater |
Ca. en gang om måneden har MIF nye plakater om arrangementer eller nye hold.
Disse skal hænges op på steder hvor folk færdes i lokalområdet. Du kan hælpe ved at tage et par plakater med der hvor du kommer og hænge dem op for os. |
|
Omdeling af sæsonprogram |
Hvert år i juni omdeles et trykt program til alle hustande i Måløv, Jonstrup, og dele af Smørum.
Tag en frisk gåtur på et par timer og fordel programmer på nogle af dine nabo veje.
Der er brug for 20 personer til at dele 5000 programmer ud. |
|
Layout af sæsonprogram og tekster Opg er pt besat. |
Hvert år i maj skal der laves layout og opsætning at vores trykte program. |
|
Nyhedsbrev redaktør |
Hver måneds samles indput fra hele foreningen til en nyheds email med 3-10 små historier. Du skal sætte de små indlæg (som andre levere) ind i mail-chimp programmet, læse korrektur og udsende nyhedsbrevet. Koordinere med Webmaster og Facebook ansvarlig. |
|
Facebook Ansvarlig |
Lægge 1 - 2 opslag på foreningens facebook hver uge.
Det kan være opslag som kommer fra andre i foreningen, fra nyhedsbrevet, fra pressen, fra DGI, eller andet fra netter der giver mening for foreningen. |
|
Tovholder Team PR |
Koordinerer aktiviteter mellem Webmaster, Facebook ansvarlig, nyhedsbrev, plakater og artikler til pressen.
Have et overblik over foreningen kommende aktiviteter. |
Team Lokaler og rekvisitter |
Handy mand til tjek/fejlretning
på musikanlæg
Opgaven er pt besat |
Der er rigtig mange der bruger de fælles musikanlæg i hallerne og desværre bliver der pillet lidt for meget.
Er du fiks til at indstille og fejlsøge så har vi brug for en ekstra hånd. |
Team Frivillig |
Frivillighedsansvalig |
Vi har en gruppe af frivillige og mange opgaver, der skal holdes i gang. Vi søger personer, der har lyst til at være med til at administrere opgaver og frivillige og match opgaver med folk. Det er et lille team, der holder styr på at der er hænder til alle opgaver. |
Team Motion |
Overordnet struktur for motions tilbud |
Et kritisk gennemgang af foreningens motionstilbud. Er der tilbud til alle aldersgrupper, kan medlemmer udvikle sig og blive i foreningen, osv.
Et åbent syn på nye tiltage og trends indenfor motionstilbud og vores lokalområde. Lave forslag til nye motionshold eller lukning af hold i foreningen. |
Instruktør udvikling |
Lave en plan for hvordan vi motivere, udvikler og fastholder foreningens instruktører.
Hvordan uddanner vi nye unge instruktører fra egne rækker. Hvordan bliver vi fremsynede, så vi har en afløser klar, når en instruktør stopper?
Samarbejde med kontaktpersoner i foreningen, Team motion og bestyrelsen. |